štvrtok 29. augusta 2013

Pávie perá

Nový layout! 
Je pre blogger.com a môžete si ho pozrieť tu:
Spokojnosť je 60 percent. Je to jednoduché, môj prvý :). 

Je možnosť že vám ho dám aj bez zdroja, stačí napísať na e-mailovú adresu :). Musíte však na blog do menu uviesť môj zdroj.
Nájdete tam aj návod. Slovenský však prikladám sem:

Jednoducho sa prihláste na svoj blog.
Kliknite na rozloženie tak ako to vidíte na obrázku a zadajte Pridať modul Gadget:

Potom kliknite na HTML/Javascript:

A zkopírujte toto (pozor musí to byť zo všetkými medzerami!):

<style type="text/css">
body { background-image : url("http://img541.imageshack.us/img541/3479/ag95.jpg "); background-position: center; background-repeat: no-repeat;  background-attachment : fixed; }
</style>

<script type="text/javascript">
var div = document.createElement('div');
div.setAttribute('style',"position: absolute; left: 0px; top: 30px; z-index: 50; width: 150px; height: 45px;");
div.innerHTML = '<a target="_blank" href=" "></a>';
document.getElementsByTagName('body').item(0).appendChild(div);
</script>



Pravidlá:
Nekopírujte zdroj! (Je možnosť že vám ho dám aj bez zdroja, stačí napísať na e-mailovú adresu :). Musíte však na blog do menu uviesť môj zdroj.)
Nesmiete layout nijako distribuovať a upravovať.
Nemôžete layout používať na komerčné využitie bez môjho vedomia.
Ak si s niečím neviete poradiť, kontaktujte ma.


Nisha

Sledujte ma na blogu pre viac designov.


1 komentár:

  1. Wow, je super :) Inak pýtala si sa ma odkiaľ som, som z Košíc ^^ (http://graphics-studio.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť

Ahojte! Budem veľmi rada ak tu zanecháte komentár...Ak tu nechcete zverejniť e-mailovú adresu kliknite na Anonymný (v ponuke KOMENTOVAŤ AKO). :) Ďakujem za návštevu!